prc2-banner2
Ustawienia Lobby i ...
 
Notifications
Clear all

[Przyklejony] Ustawienia Lobby i Informacje Ligowe  

  RSS

F1PL_kaesen42
(@kaesen42)
Famed Member Admin Sędzia F1, Sędzia GT3
Dołączył: 3 lata temu
Posty: 109
28/02/2020 4:18 pm  

USTAWIENIA LOBBY I STRUKTURA LIGI GT3PL

Wątek ten zawiera ogólne informacje o lidze GT3PL takie jak struktura ligi, ograniczenia asyst i ustawienia lobby.

Podczas wyścigu panuje całkowity zakaz używania mikrofonu na "czacie otwartym".

Struktura ligi

● Dzień wyścigu: CZWARTEK
● Czas rozpoczęcia: 21:00 PL

Ważne daty
● Rozpoczęcie selekcji samochodów: 09/03/2020
● Początek sezonu: 23/04/2020
● Koniec sezonu: 25/06/2020
● Czas trwania sezonu:

Ważne linki
Zapisz się
Kalendarz wyścigów
Zasady ligi

Poniżej znajdziesz bardziej szczegółowe informacje o lidze.

Ustawienia Asyst

Będziemy jeździć z „autentycznymi” asystentami jazdy, co oznacza, że będziesz mieć dostępną asystę, jaką ma każdy samochód w prawdziwym życiu.

Linia wyścigowa zostanie zablokowana.

Ustawienia lobby

Następujące ustawienia lobby będą używane w wyścigach ligowych GT3.

Struktura
● Maksymalna ilość graczy: 16
● Klasa samochodu: GT3

Sesje
● Lotny ZATRZYMANY
● Kwalifikacje: 15 minut
● Czas wyścigu: 60 minut

Warunki
● Pogoda: Podawana przed wyścigiem (sprawdź wątek danego wyścigu)
● Postęp pogody: Dopasowany do wyścigu.
● Typ daty: niestandardowy, sprawdź datę kalendarza lub wyścigu, aby uzyskać prawidłową datę w grze.
● Czas rozpoczęcia: Zobacz wątek kalendarza lub wyścigu.
● Progresja czasu: W czasie rzeczywistym.

Ograniczenia
● Wymuś widok wnętrza: NIE
● Wymuś ręczną skrzynie biegów: NIE
● Wymuś realistyczne wspomaganie jazdy: TAK (ABS, kontrola trakcji, jeśli samochód jest w to wyposażony, kontrola stabilności: NIE)
● Wymuś domyślne ustawienia: NIE
● Zezwalaj na pojazdy duchy: NIE
● Obowiązkowy pit-stop: TAK - Obowiązkowa zmiana opon na dowolną mieszankę.

● Uszkodzenia: Pełne uszkodzenia
● Awarie mechaniczne: TAK
● Zużycie opon: Realizm
● Zużycie paliwa: Realizm
● Automatyczny start silnika: TAK

● Flagi i kary: Włączone
● Dopuszczalna kara czasowa: 30s
● Zezwól na karę za przejazd: Włącz

Wybór samochodu i malowania zespołu

● Dostępne samochody
Acura NSX GT3
Aston Martin V12 Vantage GT3
Audi R8 LMS
Audi R8 LMS Endurance
2015 Bentley Continental GT3
2016 Bentley Continental GT3
2016 Bentley Continental GT3 Endurance
BMW Z4 GT3
BMW M6 GT3
Cadillac ATS-V.R GT3
Ferrari 488 GT3
Ginetta G55 GT3
McLaren 650S GT3
Mercedes-AMG GT3
Mercedes-Benz SLS AMG GT3
Nissan GT-R Nismo GT3
Porsche 911 GT3 R.
Porsche 911 GT3 R Endurance
Lamborghini Huracan GT3
Renault Sport R.S. 01 GT3

● Proces wyboru samochodu
Przed rozpoczęciem sezonu, w podforum ligi zostanie otwarty wątek, w którym odbędzie się wybór samochodu.

Zdecydowanie zalecamy kierowcom, aby aktywnie testowali samochody, z których zamierzają korzystać. Jeśli jednak kierowca uważa, że ​​popełnił błąd i nie lubi już ścigać się w tym konkretnym samochodzie, zmiana samochodu jest możliwa jedynie przed rozpoczęciem sezonu.

● Proces rejestracji zespołu
-Możesz współpracować ze znajomym i utworzyć drużynę.
- Na zespół może przypadać maksymalnie 2 kierowców. Drużyny muszą prowadzić identyczne samochody i pasujące do nich malowania.
- Kierowcy nie są zmuszani do łączenia sił z kimś, ale są do tego zachęcani. Jeśli ktoś nie dołączy do drużyny, zdobędzie punkty tylko w Mistrzostwach Kierowców.
- Wszystkie drużyny muszą zostać utworzone do drugiej rundy, w której to momencie nie można tworzyć nowych drużyn, aby nie zakłócać mistrzostw drużyn. Można zrobić wyjątek dla kierowców, którzy dołączą w połowie sezonu, mogą utworzyć zespół w ciągu 1 wyścigu od momentu dołączenia.
- Kierowcy nie mogą zmieniać zespołów w trakcie sezonu.

System punktów

● Punktacja w klasyfikacji kierowców
Następujące punkty zostaną przyznane za każdą pozycję końcową wyścigu.
1st - 16
2nd - 12
3rd - 9
4th - 7
5th - 5
6th - 3
7th - 2
8th = 1

Kierowcy, którzy ukończą ponad 90% (54 minuty) dystansu wyścigu i zjechali do boksu, będą mogli zdobyć pełne punkty za swoją ostateczną pozycję klasyfikacyjną.
Kierowcy, którzy ukończą od 75% do 90% (przynajmniej 45 minut) dystansu wyścigu i wycofali się do boksów, będą uprawnieni do zdobycia połowy punktów za swoją ostateczną pozycję.
Kierowca, który rozłączy się na dowolnym etapie wyścigu, nie zdobędzie punktów i zostanie sklasyfikowany jako DNF (Nie ukończył) w wynikach wyścigu.
W przypadku remisu kierowców na punktach w tabeli, wyższa pozycja zostanie przyznana kierowcy z większą ilością pierwszych miejsc. Jeśli liczba pierwszych miejsc jest taka sama, będą brane pod uwagę drugie miejsca, następnie ilość miejsc trzecich i tak dalej, aż pojawi się zwycięzca.

Punktacja w Mistrzostwach Zespołów
W każdym wyścigu zespoły zdobywają punkty na podstawie pozycji końcowych dwóch kierowców w wyścigu.

Wytyczne dotyczące rozłączania

● Rozłączenia
Jeśli kierowca utraci połączenie podczas kwalifikacji, zostanie zaproszony z powrotem do lobby lub może dołączyć samodzielnie, aby kontynuować od miejsca, w którym przerwał.

Jeśli kierowca traci połączenie podczas przejścia z kwalifikacji do wyścigu lub podczas wyścigu, to jest to pecha i niestety nic na to nie można poradzić.

● Masowe rozłączenia
Jeśli 4 (lub więcej) kierowców straci połączenie z lobby podczas przejścia od kwalifikacji do wyścigu, lobby zostanie zrestartowane, a wyścig rozpocznie się od startu lotnego, w którym kierowcy wykorzystają pierwsze okrążenie wyścigu do ustawienia się w podwójnej formacji opartej na pozycjach z kwalifikacji. Aby to zadziałało, wymagana jest odpowiednia koncentracja i współpraca kierowców. Stanie się to tylko raz. Jeśli problem będzie się powtarzał, wyścig zostanie przełożony.

Jeśli podczas wyścigu połowa (lub więcej) kierowców w wyścigu utraci połączenie w tym samym czasie lub w krótkim okresie, liczy się to jako masowe rozłączenie.

Jeśli mniej niż 50% wyścigu zostało ukończone w momencie masowego rozłączenia, wyścig zostanie natychmiast wznowiony, najlepiej z nowym gospodarzem lobby. Jeśli kilku kierowców nie będzie w stanie ponownie rozpocząć wyścigu, wyścig zostanie przełożony.

Jeśli w momencie masowego rozłączenia ukończono ponad 50% wyścigu, wyścig się zakończy, a kolejność wyścigu od pierwszego odłączenia stanie się końcowym wynikiem. Połowa punktów przyznawana jest wszystkim kierowcom.

Jeśli ponad 90% wyścigu zostało ukończonych w momencie masowego rozłączenia, wyścig się zakończy, a wynik wyścigu zostanie ogłoszony jako kolejność w momencie pierwszego odłączenia.

● Odroczenie wyścigu.
Niestety czasami technologia, która pozwala nam się nam ścigać działa przeciwko nam. Oznacza to, że musimy przełożyć lub anulować wyścig. Jeśli to zrobimy, to dlatego, że uważamy, że jest to najlepsza opcja dla wszystkich.

Jeśli wyścig zostanie przełożony lub odwołany. Runda, o której mowa, odbędzie się tydzień później lub tydzień po zaplanowanym ostatnim wyścigu sezonu. Jeśli jakieś dodatkowe rundy napotkają problemy, rundy te nie zostaną przeprowadzone i zostaną anulowane. W przypadku anulowania wielu rund, pierwszy tor, który został przełożony, będzie ostatnim wyścigiem sezonu.

Powody, dla których możemy przełożyć lub odwołać wyścig to:
- Późna aktualizacja platformy: jeśli na przykład PS4 wypuści aktualizację 5 GB na 2 godziny przed wyścigiem, możemy opóźnić wyścig, aby upewnić się, aby wszyscy mieli szansę zainstalować aktualizację. Niesprawiedliwie byłoby nie móc ścigać się, ponieważ prędkość pobierania nie jest tak szybka jak innych.

- Problemy z lobby / połączeniem: Jeśli kierowcy są ciągle wyrzucani z lobby i nie ma sposobu, aby to naprawić, możemy przełożyć wyścig, zamiast wyścigu 4-6-osobowego.

AKTUALIZACJA

Pitstop jest obowiązkowy na zmianę opon na dowolną mieszankę. (nie dotyczy wyścigów deszczowych)

Nie wolno używać przycisku "resetu samochodu".


Cytat
Share:

Online Members

 Aktualnie brak użytkowników online

OSTATNIE POSTY

OSTATNIE POSTY

Online Members

 Aktualnie brak użytkowników online

Translate »
X