i
Ostatnio na forumBrak dostępnych ankiet w tym momencie.

Forum

Musisz się zalogować jeżeli chcesz umieszczać wpisy i zakładać tematy.

Wnioski o ukaranie

12
Cytat z StigPL data 01/05/2019, 14:18

Z nerwów ,że „rozwalił” kolegów wycofał się z wyścigu,,, a nie wyszedl z lobby bo nie wyszlo.

nie wycofujemy się z wyścigu i nie wychodzimy z sesji bo mi się tak chce … powód dla mnie nieistotny

Cytat z Woytas_PL data 01/05/2019, 15:38
Cytat z StigPL data 01/05/2019, 14:18

Z nerwów ,że „rozwalił” kolegów wycofał się z wyścigu,,, a nie wyszedl z lobby bo nie wyszlo.

nie wycofujemy się z wyścigu i nie wychodzimy z sesji bo mi się tak chce … powód dla mnie nieistotny

Nie tego dotyczy wniosek.

Woytas dojechac można bez problemu ale nie mógł bym jechac dalej i walczyć o punkty z myślą taka ze rozbiłem dwóch kierowców..  Ja walcze o choćby nawet 1pkt a oni…. Sa wkur bo ich skasowałem wolałem sie poddac. A z kara sie zgadzam i przyjmuje bez problemu.

Na swoją obronę mogę tylko powiedzieć, że zbiłem skrzynią do 1, jedyny raz w tym wyścigu. No nie zatrzymałem się. 🤪 Skrzydła też nie uszkodziłem.
Napewno nie było to specjalna ani celowa podcinka. Mimo wszystko byłem z tyłu i jak by mnie tam nie było Woytas toczył by się dalej. 😗😗😗😁😁😁😘😘😘😉😉😉😉😍😍😍😀😀😀

a ja sie pytam gdzie SC ???, dwa bolidy rozbite stoja na prostej i nic  😀 😀

 

Cytat z sikor0197 data 01/05/2019, 17:01

Na swoją obronę mogę tylko powiedzieć, że zbiłem skrzynią do 1, jedyny raz w tym wyścigu. No nie zatrzymałem się. 🤪 Skrzydła też nie uszkodziłem.
Napewno nie było to specjalna ani celowa podcinka. Mimo wszystko byłem z tyłu i jak by mnie tam nie było Woytas toczył by się dalej. 😗😗😗😁😁😁😘😘😘😉😉😉😉😍😍😍😀😀😀

…. Sikor tylko już dla porządku  przypomnę , że kiedyś  też tylko raz  się pomyliłem w zakręcie 1 raz na 29 lap i to udokumentowałem a się pomyliłem wyłącznie, dlatego że przed zakrętem dogoniłem 2 ślamazary , które   na domiar złego zakręt pojechały dużo wolniej bieg niżej  ( miałem wówczas całkowicie inne tempo, strategię  i się nawet z wami nie ścigałem … były takie czasy kiedy Woyt czasem nawet trenował  )  , błąd wynikał z tego , że w lotusie były dziwaczne lusterka zasłaniające praktycznie całe zakręty / wierzchołki … a koledzy w ramach fairplay nie pozwolili zmienić bolidu po losowaniu i nie dość , że zakrętów  nie było widać to w tym przypadku jeszcze otoczenie zasłoniły 2 inne bolidy , a  w jednym z nich… Sikor, który   jeszcze złożył na mnie wniosek bo go wyprzedziłem poza torem a widział to w  lusterku wstecznym ha ha ha  , bo mu tam CM zaprezentowało , że przez przypadek ściąłem apex … a na koniec  Ci sami koledzy od fairplay władowali mi -5 pkt mimo , że tam nikogo nie  spowolniłem nawet o  tysięczną sekundy a przez błąd pojechałem tylko wolniej … do dzisiaj to traktuje jako swoisty żart i   nagrodę dla gościa , który chciał podnieść poziom ligi i się upierał przy kokpicie

dla miłośników TV-cam regularność zakrętów od 2:08 przy gównianym widoku z lusterkami jak w traktorze

 

to było dla przypomnienia ale nie jestem taka tempa dzida jak czasami co niektórzy więc…

… że nie specjalnie Sikor we mnie wjechałeś  to wiem  i bronić się nie musisz , za przeprosiny dziękuję nic tu nie wnoszą, jestem pamiętliwy ale nie mściwy i jak zawsze powtarzam jako sędzie staram się przeanalizować zawsze sytuację pod kątem poniesionych strat …

co do toczenia byłeś na świeżej najszybszej mieszance ja już na zużytych wolniejszych pomijając , że w tym sez0nie jesteś  dużo szybszy  …

ale wracając do strat analizując sytuację bardzo dziwnie system liczy czasy , na swoim ostatnim lap w punkcie start-meta  mam +25 s do Sikora , z kolei Sikor na swoim ostatnim lap ma mnie z tyłu na +47 s – może przez to , że nie zdążyłem rozpocząć ostatniego okrążenia ale i tak dziwne …

wracając do analizy sytuacji , straciłem 2 pozycje , niezaprzeczalnie byłeś szybszy więc za chwilę i tak byś mnie wyprzedził szczególnie biorąc pod uwagę opony , szkoda , że na początku nie poradziłem sobie z Sabo bo może udałoby się od was odskoczyć  ale to inna historia tak czy siak  straciłem jeszcze pozycję na rzecz  Listka ale go dogoniłem , wyprzedziłem jak był w pit i utrzymałem przed nim pozycję mimo , że ostatni stint jechał na szybszej oponie i naciskał z tyłu  …

wracając do relacji między nami i nawet licząc +25s z mojego ostatniego lap +3s  mojej kary daje łącznie +28s

na kolizji bezpośrednio straciłem jakieś 5s , powiedzmy , że nawet spowolnił bym Cię o nawet  kolejne 5s za nim byś mnie wyprzedził

to powiedzmy z 28s -10s ( strata, spowolnienie ) = 18s – 12s twoich kar i tak byłbym za Tobą o jakieś 6s

…reasumując finalnie pozycję nad Listkiem odzyskałem , na dystansie byłeś szybszy i nawet licząc starty czasowe dojechałbyś przede mną więc nie będę się nad Tobą pastwić z tym wnioskiem i uważam , że karanie Cię  za tą kolizję nie ma sensu i traktuje to jako incydent wycofując tym samym wniosek.

.. opisuje to dokładnie , żeby ktoś nie zarzucił tutaj jakiegoś kumoterstwa ,  uważam , że racjonalnie to policzyłem  do następnego GP 🙂

 

12